Szpalty Roku 2010

Najlepsze prace konkursu Szpalty Roku 2010 nagrodzone


Warszawa,18.05.2010

Protokół obrad jury konkursu Szpalty Roku 2010


Jury w składzie: Tomasz Raczek - przewodniczący jury, Joanna Delbar, Katarzyna Trzeszczkowska, Dominik Kaznowski, Jacek Piotrowski, Dariusz Ćwiklak postanowiło nagrodzić:

W kategorii "Magazyn wewnętrzny"


Magazyn wewnętrzny, nakład do 1 tys. egz.:


Złote Szpalty dla magazynu "Kropelka" zgłoszonego przez MPWiK we Wrocławiu
za dużą kulturę, szerokie spojrzenie oraz sympatię, którą pismo darzy swoich czytelników, firmę i miasto


Magazyn wewnętrzny, nakład do 1 001 - 5 000 egz.:


Grand Prix dla magazynu "Dzień Bobry" zgłoszonego przez Direct Publishing Group
za dowcip w tytule oraz za wykorzystanie zdjęć pracowników na okładkach

Złote Szpalty dla magazynu "Piwny Obiektyw" zgłoszonego przez Grupę Żywiec
za bardzo dobry layout, elegancką typografię, dynamikę kolorów i łamania

Srebrne Szpalty dla magazynu "Zoom" zgłoszonego przez Sanofi-Aventis
za wiele ciekawych prób atrakcyjnego wykonania oraz wykorzystania fotografii przedstawiających pracowników, wydarzenia i obiekty firmowe

Brązowe Szpalty dla magazynu "Z Życia ZUS" zgłoszonego przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych
za profesjonalizm, świadomość firmy, jej wizerunku i problemów; za włączenie artykułów tworzonych przez pracowników

Magazyn wewnętrzny, nakład powyżej 5 tys. egz.:


Grand Prix dla magazynu "Nasza Biedronka" zgłoszonego przez Aude
za konsekwentne promowanie firmy jako świetnego pracodawcy, który dba o swoich pracowników; za utrzymanie wysokiego standardu pisma tworzonego przez pracowników dla pracowników

Złote Szpalty dla magazynu "Poczta Polska" zgłoszonego przez Post-Tel
za ciekawe teksty, nie tylko dla pocztowców; za prezentację zarówno sukcesów, jak i problemów firmy oraz prywatnych zainteresowań pracowników; za budowanie "rodzinnego" klimatu; za czytelność łamania; za pomysł przedstawiania na okładkach pracowników poczty; za tylną okładkę w stylistyce retro

W kategorii "Magazyn zewnętrzny"
 

Magazyn zewnętrzny, nakład do 10 tys. egz.:


Grand Prix dla magazynu "Airgate" zgłoszonego przez iKropka
za bardzo dobry layout i interesujące tematy; za fotograficzne uwodzenie urokiem miast, a zwłaszcza Krakowa

Złote Szpalty dla magazynu "Audi Magazyn" zgłoszonego przez Yo Media Consulting
za makietę najwyższej elegancji i klasy, szlachetną typografię, zdjęcia i ilustracje, które pokazują, jak o tym samym wciąż można mówić zupełnie inaczej; za traktowanie samochodu jak dzieła sztuki

Srebrne Szpalty dla magazynu "Active. Ciesz się życiem!" zgłoszonego przez Direct Publishing Group
za optymizm, ładny i radosny layout, eleganckie czcionki; za spójność okładek

Brązowe Szpalty dla magazynu "Natal Serwis" zgłoszonego przez Direct Publishing Group
za bardzo dobrą makietę, świetne logo; za wysmakowany dobór zdjęć ilustracyjnych

Magazyn zewnętrzny, nakład 10 001 - 50 000 egz.:


Grand Prix dla magazynu "House Mag" zgłoszonego przez Valkea Media
za doskonały layout i odważne sesje zdjęciowe; za zestawienie efektownych zdjęć reklamowych z tekstami o historii polskiego rapu i muzyki indie; za żywiołowość i bogaty przegląd imprez

Złote Szpalty dla magazynu "Farmacja i Ja" zgłoszonego przez firmę US Pharmacia i Aude
za wspieranie klientów, szerokie spojrzenie na zdrowie człowieka, nienarzucanie się z produktami firmy; za merytoryczną zawartość podaną w przejrzystej formie; za zaskakujące wykorzystanie infografiki na okładce

Srebrne Szpalty dla magazynu "Pressmac" zgłoszonego przez Edipresse Polska
za bardzo dobry layout i interesujące zdjęcia; za konsekwencję w kształtowaniu wizerunku firmy dbającej o jakość produktu, troszczącej się o zdrowie konsumenta i ekologię

Brązowe Szpalty dla magazynu "Mercedes Magazyn" zgłoszonego przez Direct Publishing Group
za wyjątkową elegancję layoutu, śmiałą typografię, świetną koncepcję okładki; za wspaniałe sesje samochodów i elegancki układ pisma

Magazyn zewnętrzny, nakład powyżej 50 tys. egz.:


Grand Prix dla magazynu "Funduj. ABC Inwestowania" zgłoszonego przez Direct Publishing Group
za niebanalne projekty okładek i wyróżniającą się szatę graficzną; za styl budzący zaufanie i zachęcający do czytania; za wysoki poziom merytoryczny i wielkie nazwiska ekonomiczne

Złote Szpalty dla magazynu "Twój Komfort" zgłoszonego przez Direct Publishing Group
za pełne inspiracji aranżacje wnętrz i dobry layout

Srebrne Szpalty dla magazynu "Klif Gdynia" zgłoszonego przez Valkea Media
za dynamikę zdjęcia na okładce i interesujący projekt; za dobrze wykonane sesje mody


W kategorii "Wydanie jednorazowe":


Grand Prix dla magazynu "Cedet" zgłoszonego przez Direct Pulishing Group
za świetne teksty, dobre zdjęcia i doskonały layout; za umiejętne tworzenie nowego etosu Śródmieścia Warszawy za pomocą dokumentalnych zdjęć

Srebrne Szpalty dla dwóch tytułów:

dla wydania "Famot" zgłoszonego przez Yo Media Consulting
za niesztampowy layout i bardzo dobrą okładkę; za uczynienie z obrabiarki luksusowego przedmiotu pożądania

dla wydania "Diner's Club" zgłoszonego przez Direct Publishing Group
za elegancję i klasę odpowiadające poziomowi Diners; za świetny layout, ciekawe teksty i dobre zdjęcia

Brązowe Szpalty dla wydania "Gaude Mater" zgłoszonego przez Edipresse Polska
za umiejętne połączenie treści związanych z wysoką kulturą w piśmie zajmującym się kulturą popularną; za doskonałe operowanie zdjęciami i przejrzysty layout; za rzeczowe wywiady

W kategorii "Medium elektroniczne"
 

Newsletter:


Złote Szpalty dla "Coffeeteam Voice" zgłoszonego przez Storygroup
za kolor, radość i dobre zdjęcia; za świetny i nowoczesny layout

Elektroniczna wersja magazynu custom publishing:


Złote Szpalty dla e-zinu "Farmacja i Ja" zgłoszonego przez firmy US Pharmacia i Aude
za funkcjonalność i przejrzystość; za to, że jest świetnym narzędziem pracy i pomocą dla aptekarzy w prowadzeniu firmy


Elektroniczna komunikacja customowa:


Złote Szpalty dla intranetu "Lotostrada" zgłoszonego przez Grupę Lotos
za galerie fotograficzne pracowników; za przejrzysty layout, własne multimedia, a przede wszystkim za udostępnienie pracownikom możliwości tworzenia własnych galerii zdjęć


Okładka Roku:


Dla magazynu "Domoteka Design Magazine" zgłoszonego przez Direct Publishing Group
za projekt oddający treść i aspirację pisma, stworzony według zasad dobrego designu; za rozpoznawalną kolorystyczną koncepcję

Wyróżnienie - dla dwóch tytułów:


dla magazynu "Natal Serwis" zgłoszonego przez Direct Publishing Droup, grudzień 2009
za pomysł na okładkę numeru świątecznego, czyli zdjęcie noworodka na sianie ilustrujące czas publikacji, a jednocześnie spójne z charakterem magazynu

dla magazynu "Piwny Obiektyw" zgłoszonego przez Grupę Żywiec, #3 2009
za dynamikę projektu październikowej okładki, bardzo dobrą typografię, dopracowane kolory, dobór zdjęcia
Prelegenci konferencji Power of Content Marketing 2016
  • Nenad Senic
    Nenad Senic
  • Jesper Laursen
    Jesper Laursen
  • Paal Schwital
    Paal Schwital
Znajdź nas na

  • SCMP jest członkiem

Agencja Interaktywna Hotchili