Szpalty Roku 2011

Najlepsze prace konkursu Szpalty Roku 2011 nagrodzone


Warszawa, 17.05.2011

Protokół obrad jury konkursu Szpalty Roku 2011


Jury w składzie: Tomasz Raczek - przewodniczący jury, Joanna Delbar, Rościsław Szwedow, Dominik Kaznowski, Jacek Piotrowski, Dariusz Ćwiklak postanowiło nagrodzić:


W kategorii "Magazyn wewnętrzny":
 

Magazyn wewnętrzny, nakład do 1 tys. egz.:
 

Złote Szpalty dla magazynu "Żywiec Twój" zgłoszonego przez Żywiec Zdrój
za szatę graficzną, koncepcję tematu numeru i ciekawe teksty branżowe












Srebrne Szpalty dla magazynu "Kropelka" zgłoszonego przez MPWiK we Wrocławiu
za nezawodne BHP-owskie pogawędki p. Kazimierza Kościukiewicza, które uczą i bawią już kolejny rok - historia o półkotarach w prysznicach jest jak z "Misia"! Prosimy o poprawę szaty graficznej












Brązowe Szpalty dla magazynu "Mediaexpress" zgłoszonego przez Domex oraz iKropka
za to, że ludzie są tu jak żywi (dowcipne fotorelacje z kolejnych sklepów; za praktyczne porady (porady ekologiczne, a zwłaszcza kącik dla fotografów)










Magazyn wewnętrzny, nakład 1 001 - 5 000 egz.:
 

Grand Prix dla magazynu "Zoom" zgłoszonego przez Sanofi-Aventis
za wysoki poziom edytorski i poświęcenie połowy magazynu tematom spoza pracy; za doskonałą formę wszystkich rodzajów publikacji z każdego punktu widzenia: teksty, zdjęcia, grafika, automarketing












Złote Szpalty
dla magazynu "Klekot" zgłoszonego przez Grupę Atlas
za poczucie humoru, dystans do siebie, adekwatną treść do formy, brak pretencjonalności













Srebrne Szpalty dla magazynu "Echo" zgłoszonego przez BNP Paribas i Aude
za prostotę i elegancję, umiejętne wykorzystanie formatu














Magazyn wewnętrzny, nakład powyżej 5 tys. egz.:
 

Grand Prix dla magazynu "Nasza Biedronka" zgłoszonego przez Jeronimo Martins Dystrybucja i Aude
za konsekwentne budowanie wizerunku firmy odpowiedzialnej społecznie, integrację pracowników i nacisk na kwestie BHP i odpoczynku













Złote Szpalty dla magazynu "Emisja" zgłoszonego przez Grupa Energa oraz iKropka
za przejrzystość i praktyczność w eleganckiej formie












Srebrne Szpalty dla magazynu "Poczta Polska" zgłoszonego przez Post-Tel
za próbę ocieplenia i poprawy wizerunku Poczty; za wywiady z gwiazdami o ich przygodach z listami












W kategorii "Magazyn zewnętrzny":
 

Magazyn zewnętrzny, nakład do 10 tys. egz.:

 

Grand Prix dla magazynu "Sense of Beauty" zgłoszonego przez Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
for a good mixture of both sense and beauty













Złote Szpalty dla magazynu "Bankowo Najlepsi" zgłoszonego przez Polski Bank Spółdzielczy w Ciechanowie
za pokazanie, że mały bank może traktować swoich klientów tak, jak powinien wielki bank













Srebrne Szpalty dla magazynu "Galeon" zgłoszonego przez Valkea Media
za rozmach i powiew wielkiego świata













Magazyn zewnętrzny, nakład 10 001 - 50 000 egz.:
 


Grand Prix dla magazynu "House Mag" zgłoszonego przez Valkea Media
za niezmiennie śmiałe zdjęcia i teksty, za to, że jest na bieżąco z nowymi trendami w kulturze i modzie; za wciągające felietony o zjawiskach na blogach (na dodatek bogato ilustrowane)













Złote Szpalty dla magazynu "Farmacja i Ja" zgłoszonego przez firmę USP Zdrowie i Aude
za stworzenie wzorca pisma łączącego marketing medyczny z poradnikiem zarówno w kwestii merytorycznej, jak i estetycznej













Brązowe Szpalty dla magazynu "Polska Vis-Avis" zgłoszonego przez Yo Media Consulting
za udane połączenie praktycznego atlasu Polski z magazynem lifestylowym. Zachęcamy do śmialszego poszukiwania własnych rozwiązań












Magazyn zewnętrzny, nakład powyżej 50 tys. egz.:
 


Grand Prix dla dodatku dla dzieci do Poradnika Bankowego "Brawo Bank" zgłoszonego przez PKO BP
za tłumaczenie bankowości od podstaw i z humorem. Podejrzewamy, że ta wiedza przyda się niejednemu dorosłemu












Złote Szpalty dla magazynu "Trendy by Wisła" zgłoszonego przez Valkea Media
za doskonałą proporcję między wkładem a efektem, za wdzięk, inteligencję i wyczucie czasu













Srebrne Szpalty dla magazynu "Więcej niż energia" zgłoszonego przez Mediapolis
za poręczny format i promowanie nowoczesności














W kategorii "Wydanie jednorazowe":


Złote Szpalty dla wydania "Nasza Biedronka Portugalia" zgłoszonego przez Jeronimo Martins Dystrybucja i Aude
za szczegółowy zapis wycieczki pracowników do "macierzy"














W kategorii "Medium elektroniczne":
 

Nie przyznano nagród


Okładka Roku:
 

Dla magazynu "Lets' Fly" zgłoszonego przez Skivak Custom Publishing
za konsekwętną oryginalną koncepcję okładek graficznych ufdowodniającą, że można stworzyć dobrą okładkę, nie posługując się zdjęciami z luksusowych agencji
Prelegenci konferencji Power of Content Marketing 2016
  • Nenad Senic
    Nenad Senic
  • Jesper Laursen
    Jesper Laursen
  • Paal Schwital
    Paal Schwital
Znajdź nas na

  • SCMP jest członkiem

Agencja Interaktywna Hotchili