Szpalty Roku 2012

Protokół obrad jury konkursu Szpalty Roku 2012

Jury w składzie: Tomasz Raczek - przewodniczący jury, Joanna Delbar, Rościsław Szwedow, Dominik Kaznowski, Jacek Piotrowski, Dariusz Ćwiklak postanowiło nagrodzić:

W kategorii "Magazyn wewnętrzny", nakład do 1000 egz nagrody otrzymali:


Grand Prix dla magazynu "Amazing" zgłoszonego przez Netię i Aude
za nowoczesny profesjonalny design, za to, że pismo wewnętrzne jest stworzone na poziomie zewnętrznego 


 











Złote Szpalty  dla magazynu "Richterlife" zgłoszonego przez Gedeon Richter Polska i Yo Media Consulting

za przejrzyste i estetyczne łamanie oraz spójną koncepcję okładek










 


 

Srebrne Szpalty dla magazynu „Pilot wodny” zgłoszonego przez Katowickie Wodociągi

za mocne wejście na rynek prasy firmowej i za biznesowe podejście do kreowania swojego wizerunku









 


 

Brązowe Szpalty dla magazynu „Kropelka” zgłoszonego przez MPWiK we Wrocławiu

za edytorskie utrzymywanie dobrego poziomu pisma


 













W kategorii magazyn wewnętrzny, nakład do 1 001 - 5 000 egz.:


Grand Prix dla magazynu "Paleciak" zgłoszonego przez Valkea Media
za dostosowanie treści do odbiorcy, za adekwatność















Złote Szpalty dla magazynu "One" zgłoszonego przez Deutsche Bank i Aude
za wzbogacenie treści pisma, za zbliżenie się do pracowników i za stosowanie się do ubiegłorocznych rad jury













Srebrne Szpalty dla magazynu "Echo" zgłoszonego przez BNP Paribas Bank Polska i Aude
za kulturę wydania, praktyczne inserty, ciekawe podsumowanie roku













Brązowe Szpalty 

dla magazynu "Go!" zgłoszonego przez Getin Noble Bank 















dla magazynu „Wiadomości Ciech” zgłoszonego przez Ciech
za interesujący sposób redagowania pisma dla pracowników uwzględniający specyfikę firmy


 













W kategorii magazyn wewnętrzny, nakład powyżej 5 tys. egz.:


Grand Prix dla magazynu "Nasza Biedronka" zgłoszonego przez Jeronimo Martins Dystrybucję i Aude
za cud nieobniżania poziomu, podnoszenie jakości zdjęć i estetyki łamania












 


Srebrne Szpalty dla magazynu "Tesco Dzisiaj" zgłoszonego przez Tesco
za to, że jest to pismo poprawnie zrobione i przyjazne czytelnikowi


 














Brązowe Szpalty dla magazynu „Nasz Provident” zgłoszonego przez Provident Polska 

za praktyczne, przydatne informacje dla pracowników i przedstawicieli










 

 

 

Najlepszy magazyn wewnętrzny w branży Przemysł/Energetyka/Rolnictwo  „Kropelka” zgłoszony przez MPWiK we Wrocławiu

za całokształt

 















Najlepszy magazyn wewnętrzny w branży Usługi finansowe/Ubezpieczenia „Eurobankowiec” zgłoszony przez Eurobank

za ludzką twarz finansów, za to, że artykuły są napisane w sposób zrozumiały, za to, że magazyn jest łamany tak, że chce się go przeczytać

 













Najlepszy magazyn wewnętrzny w branży FMCG/Sprzedaż detaliczna  „Biromaniak” zgłoszony przez Grupę Żywiec i Aude

za wszechstronne, nowoczesne i atrakcyjne spojrzenie na branżę, za tworzenie rodziny pomiędzy pracownikami i firmą wokół produktu







 


 

W kategorii magazyn zewnętrzny, nakład do 10 tys. egz.:
Grand Prix dla magazynu "Pure Magazine" zgłoszonego przez Element One
za klasę we wszystkim – w papierze, layoucie, zdjęciach










 


Złote Szpalty dla magazynu "House Mag" zgłoszonego przez Valkea Media
za graficzne rozwiązania, ciekawe tematy, umiejętność niestereotypowego myślenia 















Brązowe Szpalty dla magazynu "Gatta Magazyn" zgłoszonego przez Ferax
za umiejętne i konsekwentne kreowanie contentu wokół marki











 

W kategorii magazyn zewnętrzny, nakład 10 001 - 50 000 egz.:


Grand Prix dla magazynu "Magazyn C&C" zgłoszonego przez Raiffeisen Bank Polska
za to, że jest to lepsze pismo niż można kupić za pieniądze














Złote Szpalty dla magazynu "Sense of Beauty" zgłoszonego przez firmę Laboratorium Kosmetyczne dr Ireny Eris
za jakość wydawniczą i połączenie kosmetyków z kulturą












Srebrne Szpalty:

dla magazynu "Peso Perfecto" zgłoszonego przez Media Express oraz Naturhouse sp. z o.o.
za konsekwencję, za proste teksty, za to, że jest to idealny poradnik dla kobiet














dla „Magazynu aptekarskiego” zgłoszonego przez Świat zdrowia

za spójną koncepcję graficzną, sposób podania treści, za atrakcyjną typografię, wiarygodność i profesjonalizm














Brązowe Szpalty dla magazynu "Wittchen" zgłoszonego przez Wittchen i Yo Media Consulting
za prawie doskonałą  jakość 


 











W kategorii magazyn zewnętrzny, nakład powyżej 50 tys. egz.:


Złote Szpalty dla magazynu "Tesco Magazyn" zgłoszonego przez Skivak Custom Publishing
za stworzenie lekkiego, przyjemnego poradnika idealnie dostosowanego do potrzeb  klientów











 


Srebrne Szpalty dla magazynu "Czas Stefczyka" zgłoszonego przez Apellę
za dostosowanie pisma do oczekiwań klientów


 













Brązowe Szpalty dla magazynu „Expert Play” zgłoszonego przez Media Express i P4 sp. z o.o.

za komunikację z odbiorcą mobilnym w sposób tradycyjny


 


 












Najlepszy magazyn zewnętrzny w branży Usługi finansowe/Ubezpieczenia:

exe-quo: dla magazynu „Czas Stefczyka” zgłoszonego przez Apellę 















magazynu „Magazyn C&C” zgłoszonego przez Raiffeisen Bank Polska

za konsekwentne dopasowanie treści do grupy odbiorców


 












Najlepszy magazyn zewnętrzny w branży FMCG/Sprzedaż detaliczna

magazyn „Tesco Magazyn” zgłoszony przez Skivak Custom Publishing

za content wysokiej jakości i pokazanie kierunku, w którym może pójść custom

 













Najlepszy magazyn zewnętrzny w branży Opieka zdrowotna i farmaceutyczna

magazyn „Farmacja i Ja” zgłoszony przez USP Zdrowie i Aude

za dar do informowania i za odpowiedzi na wszystkie pytania









 


W kategorii "Wydanie jednorazowe" dla klientów:
Grand Prix dla magazynu "Paszport do przyszłości" zgłoszonego przez Rovese i Yo Media Consulting
za praktyczny layout, dydaktyczne podejście, za to, że jest to doskonale przemyślany poradnik













 

W kategorii "Wydanie jednorazowe" dla pracowników:

Grand Prix dla magazynu „Energa Instrukcje” zgłoszonego przez iKropkę

za wysmakowany layout i przejrzystość


 












W kategorii "Medium elektroniczne"
Grand Prix
dla pracy konkursowej „Avatar Netia” zgłoszonej przez Netię i Aude

za innowacyjny sposób komunikacji z pracownikiem 
















 


Okładka Roku:

Dla magazynu "Pure Magazine" zgłoszonego przez Element One
za połączenie funkcji marketingowej ze sztuką














Wyróżnienie:

dla magazynu „Polish Hair Design” zgłoszonego przez Yo Media Consulting

za ambicję stworzenia poradnika dla prywatnego stylisty

 













Patronem medialnym wydarzenia jest Proto. Wydarzenie było transimotowane na żywo online dzięki wsparciu firmy Livingmedia. Sposorami wydarzenia byli: Optizen Labs, Makata, Harvards Business Review, Livingmedia.


Prelegenci konferencji Power of Content Marketing 2016
  • Nenad Senic
    Nenad Senic
  • Jesper Laursen
    Jesper Laursen
  • Paal Schwital
    Paal Schwital
Znajdź nas na

  • SCMP jest członkiem

Agencja Interaktywna Hotchili